Mikä on Studisco Games?
Studisco Games tavoittelee mielenterveys- ja päihdeongelmien poistamista yleissivistävällä ja ehkäisevällä työllä.
Työkaluna käytetään modernia opetusteknologiaa. Teknologian avulla annetaan tietoa, faktoja ja tarinoita elämästä, jossa erilaiset riippuvuudet ovat arkipäivää.
Gamesin ensimmäinen tuote on 13–18-vuotiaille nuorille suunnattu mielenterveys- ja päihdekasvatuksen opetuspeli Kantti®, joka mahdollistaa yhdenvertaisen päihdekasvatuksen.
Opetuspelin tarkoituksena on antaa kaikille paremmat valmiudet tehdä terveellisiä päätöksiä omaan hyvinvointiin liittyen sekä rohkaista avun hakemiseen jo varhaisessa vaiheessa.
Kantti® -opetuspeli
Kantti® -opetuspeli on päihde- ja mielenterveyskasvatukseen tarkoitettu opetusmateriaali Visual Novel -muodossa.
Kantti-opetuspelissä eri tarinat yhdistyvät ja verkostoituvat toisiinsa ja niistä muodostuu isompi saaga, jonka suuntaa pelaaja ohjaa valinnoillaan.
Tarinan lisäksi Kantti® sisältää opetustehtäviä tiedon sisäistämiseksi ja minipelejä interaktiivisuuden lisäämiseksi.
Kantti on suunniteltu ensisijaisesti koulujen ja oppilaitosten opetuskäyttöön, mutta se soveltuu myös muille päihde- ja mielenterveyskasvatusta tarjoaville tahoille.
Ota yhteyttä!
Haluatko kuulla lisää Kantti-opetuspelin toiminnasta ja hyödyistä?
Ota yhteyttä myyntiin:
Myyntipäällikkö
Jussi Ollonqvist
Sagate Arcade
Sagate Arcade on opetuspelisarjamme universumiin sijoittuva mobiilipeli.
2024 julkaistava Sagate Arcade sisältää Gacha, RPG ja minipelikokoelma elementtejä. Sagate Arcadessa pelataan Kantin tarinoista tuttuja minipelejä, perehdytään Kantin takana pyöriviin juonikuvioihin taktisten roolipelihaasteiden kautta sekä kerätään sarjasta tuttuja hahmoja & aarteita Gacha-bannereista.
Sagate Education
Sagate Education on Studisco Gamesin opetuspelisarjan kansainväliseen vientiin luotu brändi. Se voidaan lokalisoida eri puolille maailmaa.
Sagate Education on lokalisoitu versio kotimaan Kantti-brändistä. Ensimmäinen kohdemaamme on Yhdysvallat ja siellä Kalifornian osavaltio. Syksyllä 2024 aloitimme Business Finlandin Tempo-rahoituksen avulla tutkimusmatkan, jonka aikana selvitetään potentiaaliset kohderyhmät uusilla markkinoilla sekä selvitämme sisällölliset ja tekniset tarpeet lokalisointia varten. Lisätietoa Sagate Education-opetuspeleistä voi tiedustella toimitusjohtaja Venla Elovaaralta.